El primer forat l'ha guanyat el Pepon,el segon jo i aixi ha seguit la cosa fins el forat 9 que hem acabat A/S.
Els dos hem jugat força malament,per dir algo,aixi que us estalvio una descripcio mes detallada
2ª volta:
Forat 10: el Pepon de 3 a green,jo en regulació. 2 putts el dos i empatem el forat( Pepon te punt)
Forat 11: Pepon sortida curta, jo amb la fusta 3 tot just devant del bunker de la esquerra.Jo de tres a green i 2 putts.Pepon falla putt curt per empatar.Gardecom 1up
Forat 12: Pepon antegreen, jo green a 5 m de bandera..Faig 2 putts i Pepon chip i 2 putts.Gardecom 2 up.
Forat 13: Pepon sortida curteta a a carrer, jo llarga a 140 de bandera.Pepon falla el segon cop i va a la esquerra.Jo a bunker de la dreta.Pepon de 3 a green i 2 putts.Jo sortida de bunker i putt de 3 m que entra..Emmpatem el forat(Pepon te punt)
Forat 14(par 3): jo ferro 6 una mica curt em quedo entre els 2 bunkers,Pepon bunker de la esquerra,,necesita 2 per sortir i putt.Jo chipp i putt.Gardecom 3 up.
Forat 15: jo draw habitual a l'aigua,Pepon apurant per la dreta pero el fade posa la bola a carrer.Jo dropo i de 3 a bunker de la esquerra.Pepon es lia i va fora per la esquerra,dropa va a green.Jo surto de bunker i faig menys putts.
Gardecom guanya 4&3.